자유게시판

SUNGIL PUNCH

자유게시판

روندهای برتر آینده صنعت خودرو را هدایت می کند

페이지 정보

작성자 Nate 작성일24-09-07 22:22 조회19회 댓글0건

본문

آن زمان را به خاطر می آورید که در ترافیک سپر به سپر گیر کرده بودید، با احساس غرق شدن در شکم خود به جلو حرکت می کردید و آرزوی یک راه حل جادویی را داشتید؟ صنعت خودروسازی در موقعیت مشابهی قرار دارد، در ترافیک گیر کرده اما در آستانه یک انقلاب است و این راه حل جادویی ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید دور از ذهن نباشد.
با گذراندن 30 سال در این صنعت، من از نزدیک شاهد نوآوری مداومی بودم که این صنعت را به پیش می برد و ویژگی های جدید شگفت انگیزی را به ما می دهد. با این حال، این خودرو همان چیزی است که هست – فلزی روی چهار چرخ با صندلی در 100 سال گذشته. اما اخیراً، سرعت تغییرات به نظر می رسد که آماده است تا بیش از حد حرکت کند. این دگرگونی توسط تلاقی عواملی مانند نگرانی‌های زیست‌محیطی، ترجیحات مصرف‌کننده در حال تحول، پیشرفت‌های دیجیتال و فناوری، ژئوپلیتیک، و چشم‌انداز اقتصادی جهانی در جریان است.
بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که تیم آینده‌نگاری من در MarketsandMarkets در گزارش اخیر خود برای آینده صنعت خودرو پیش‌بینی کرده‌اند.
صنعت ارتجاعی
صنعت خودرو دارای تاریخچه قابل توجهی از انعطاف پذیری است که به طور مداوم از رکود اقتصادی باز می گردد. این انعطاف پذیری همچنان ادامه خواهد داشت و انتظار می رود این صنعت تا سال 2035 رشد کند و نوآوری خوبی داشته باشد. از نظر تاریخی، این صنعت ارتباط قوی با رشد تولید ناخالص داخلی واقعی، به ویژه فروش خودروهای سبک نشان داده است، که نشان دهنده ارتباط قوی با سلامت اقتصادی است. الگوی بهبود معمولی، اغلب منحنی V یا U، نشان می دهد که بخش خودرو در عرض 2 سال پس از رکود به عقب باز می گردد و خود را برای رشد پایدار قرار می دهد. با توجه به اینکه میانگین سنی خودروها به رکورد بی سابقه ای رسیده و نوجوانان قابل توجه است، انتظار می رود چرخه های جایگزینی در جهان توسعه یافته آغاز شود.
فروش جهانی خودرو 1980 - 2030
بازارها و بازارها

نقاط عطف فروش 100 میلیونی تا سال 2028 و پارک جهانی خودروهای 2 میلیاردی تا سال 2030 تنها آغاز این سفر متحول کننده است.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorPeak ICE: خودروهای الکتریکی حرف اول را می زنند، اما بدون ضربه
در حالی که خودروهای الکتریکی (EVs) ممکن است با کاهش سرعت رشد موقتی مواجه شوند، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2036 از خودروهای موتور احتراق داخلی (ICE) پیشی بگیرند، همان سالی که شاهد پیک Icing خواهیم بود. این تغییر نقطه عطف قابل توجهی در صنعت خودرو خواهد بود که با پیشرفت‌های فناوری باتری، از جمله تغییر به سمت مواد شیمیایی جدید مانند باتری‌های حالت جامد، کاهش قیمت باتری به زیر 80 دلار در هر کیلووات ساعت و افزایش چرخه عمر باتری، هدایت می‌شود. علاوه بر این، افزایش آگاهی زیست محیطی این تحول را بیشتر پیش خواهد برد.
آنها می گویند آینده متعلق به کسانی است که می توانند نوآوری کنند و سازگار شوند. اینجاست که می بینیم تولیدکنندگان چینی مانند BYD، Geely، Chery، Sian و SAIC در مرکز قرار می گیرند. پرتفوی قوی EV آنها را به عنوان بازیگران کلیدی در سال های آینده نشان می دهد.
بازارهای نوظهور: موج جدیدی از تقاضا
صنعت خودروسازی هند با افزایشی رو به رشد است که سهم قابل توجهی در بازار جهانی دارد. اگرچه ممکن است از نظر فروش از چین پیشی نگیرد، اما نرخ رشد قوی هند موجب توسعه قابل توجه تولید شده است. بازارهای نوظهوری مانند هند و اندونزی در بین سال‌های 2025 تا 2030 مشارکت‌کنندگان کلیدی خواهند بود. از سال 2030 تا 2035، مکزیک، فیلیپین و ترکیه به فهرست محرک‌های رشد چشمگیر خواهند پیوست. پس از سال 2035، انتظار می رود نیجریه مسیر رشد را پیش ببرد.
این رشد بیشتر با افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​و نسل Z تقویت خواهد شد. به‌عنوان یک مصرف‌کننده فناوری‌گرا، می‌توانم با تمایل جمعیت Gen Z به سمت راه‌حل‌های خودرویی نوآورانه، هوشمند، و سازگار با محیط زیست ارتباط برقرار کنم، و شاهد طراحی‌های مدل خودروی جدید و ویژگی‌های اتصال خواهیم بود که این پایگاه مشتری جدید را جذب می‌کند. پیامدهای این تغییر جمعیتی قطعاً رویکرد صنعت به توسعه محصول و استراتژی های بازاریابی را بازتعریف خواهد کرد.
ادغام پلت فرم های EV
هفت سال آینده شاهد ادغام قابل توجه پلتفرم های EV خواهیم بود. OEM ها قرار است تعداد پلتفرم ها را بیش از 60 درصد کاهش دهند. شاسی نورد EV می تواند 70-85٪ از کل هزینه BEV BOM را تشکیل دهد، در مقایسه با 20٪ برای ICE، که این انتقال را هدایت می کند. با تمرکز بر صرفه جویی در هزینه و انعطاف پذیری، این رویکرد باعث می شود شرکت هایی مانند فولکس واگن تا سال 2030 از 20 مدل در هر پلت فرم فراتر بروند، در حالی که شرکت های کوچکتر ممکن است 5 تا 9 خودرو در هر پلت فرم داشته باشند. پلتفرم‌های بسیار انعطاف‌پذیر روی تولید خودروهای برقی متمرکز شده‌اند و خودروهای هاچ‌بک، سدان، SUV، LCV و پیکاپ‌ها بر روی یک پلتفرم تولید می‌شوند. این روند بر تغییر صنعت به سمت روش‌های تولید کارآمدتر و مقیاس‌پذیر تأکید می‌کند.
از کایزن تا کاکوشین در تولید
آینده صنعت خودرو به سمت ماژولار بودن و کارخانه های کوچک می چرخد ​​که امکان تولید و سفارشی سازی انعطاف پذیر را فراهم می کند. این تغییر از پیشرفت تدریجی کایزن به نوآوری رادیکال کاکوشین نشان دهنده نیاز در حال تکامل به چابکی، پایداری و پیشرفت های مخرب در فناوری و فرآیندهای تولید است. تصور کنید کارخانه‌های مدولار قادر به تولید طیف وسیعی از وسایل نقلیه با سفارشی‌سازی بیشتر و استفاده از تکنیک‌هایی مانند Gigacasting برای ساخت بدنه در رنگ سفید هستند – این آینده‌ای است که ما به سمت آن می‌رویم.
مناطق تمرکز خودروهای الکتریکی برای بهبود توسط صنعت
بازارها و بازارها

فناوری متصل برای تولید 1600 دلار برای هر وسیله نقلیه
فناوری متصل قرار است با استانداردهای اتصال 5G و ماهواره ای صنعت خودروسازی را متحول کند. طبق آخرین مطالعه Markets and Markets، کل بازار آدرس پذیر (TAM) برای فناوری های وسایل نقلیه متصل از 0.8 میلیارد دلار در سال 2023 به 568 میلیارد دلار تا سال 2035 پیش بینی می شود. این رشد ناشی از ویژگی‌ها و خدمات بهبود یافته است، با درآمد بالقوه 1600 دلار برای هر خودرو در سال. ادغام فناوری‌های هوشمند از طریق اینترنت اشیا، یک سبک زندگی کارآمد و خودکار ایجاد می‌کند و وسایل نقلیه را با زیرساخت‌های شهری برای راحتی و امنیت بیشتر متصل می‌کند. وسایل نقلیه آینده بیش از 300 ویژگی متصل را ارائه خواهند کرد.
جهان خودمختار
در حالی که دستیابی به رانندگی خودکار سطح 5 (L5) همچنان یک هدف دور باقی مانده است، پیشرفت های ADAS شاهد انتقال سریع وسایل نقلیه از سطح 2 به سطح 2.5 و متعاقباً به سطوح 3 و 4 خواهد بود. سطح 4 با حجم محدود تا سال 2030 به عقب رانده می شود. وسایل نقلیه تجاری انتظار می رود (CVs) از سطح 2 به سطح 4 با سرعت بیشتری نسبت به اتومبیل ها منتقل شوند. انتظار می رود بازار خودروهای خودران تا سال 2035 فرصت 10 تریلیون دلاری را باز کند که بخش های مختلفی از رباتیک تا خودروهای خارج از بزرگراه را در بر می گیرد.
چندین روند نوظهور دیگر در صنعت خودرو که خواهیم دید عبارتند از:
1. انتقال به ارائه دهندگان خدمات چند چرخه: OEM ها از خودروهای تولیدی صرف به ارائه فروش خودروهای چند چرخه (اتومبیل دست دوم و سوم) با خدمات یکپارچه که ترکیبی از مدل های انرژی، اتصال، و خودرو به عنوان سرویس، از جمله اشتراک هستند، تکامل خواهند یافت. طرح هایی که فراتر از اجاره ماهیانه سنتی خودرو است.
2. نوآوری پیشرو در OEM های چینی: OEM های چینی نه تنها در تولید خودروهای برقی، بلکه در فناوری اتصال و وسایل نقلیه خودران نیز تسلط خواهند داشت، که دارای کابین های دیجیتال پیشرفته و فضای داخلی آینده نگرانه است و تجربه مشتری را افزایش می دهد.
3. فروش جهانی و همکاری: تا سال 2030، انتظار می رود بیش از پنج OEM از 10 میلیون فروش در سراسر جهان فراتر رود. افزایش همکاری و مشارکت برای ایجاد صرفه جویی در مقیاس ضروری است، در حالی که آنهایی که مقیاس ندارند، خطر خرید یا ادغام را دارند.
4. طول عمر باتری ها: به زودی باتری های نسل بعدی از خودروهایی که نیرو می دهند دوام خواهند آورد و ارزش باقی مانده بالاتری نسبت به خودروها در پایان چرخه عمر خود حفظ خواهند کرد.
5. کارایی و کاهش هزینه در خودروهای برقی: سازندگان OEM از طریق پیشرفت‌هایی مانند نرخ بالای C تا 10 برای شارژ (براساس شیمی باتری)، تغییر به معماری‌های ولتاژ بالا 800 تا 1500 ولت، توسعه گسترده‌ای بر روی بهبود کارایی EV و کاهش هزینه‌ها تمرکز خواهند کرد. نیمه هادی های باند گپ - GaN، موتورهای دور در دقیقه با فرکانس بالا، و نیروگاه های الکترونیکی یکپارچه 5 در 1.
6. پشته‌های فناوری بیش از حد متصل: خودروهای آینده دارای پشته‌های فناوری به‌صورت افقی توسعه‌یافته و بیش از حد متصل خواهند بود، با تأمین‌کنندگان سطح 1 که مجموعه‌های حسگر، پلت‌فرم‌های محاسباتی بالا، و هوش مصنوعی تجسم‌یافته را برای ایجاد فناوری‌های یکپارچه و پیشرفته خودرویی یکپارچه می‌کنند.
7. SUV ها اینجا هستند: در سال 2018، SUV ها 46.1٪ از کل فروش وسایل نقلیه سواری را تشکیل می دادند که تا سال 2023 به 57.4٪ افزایش می یابد. انتظار می رود این روند ادامه یابد و پیش بینی می شود که Sport utility ها تا سال 2030 از 65٪ از کل فروش خودروهای سواری فراتر رود.
نتیجه
همانطور که من در مورد آن لحظات ناامیدی در ترافیک و آرزوی راه حل بهتر فکر می کنم، واضح است که آینده صنعت خودرو نوید نه تنها کاهش این مزاحمت های روزانه را دارد، بلکه کل رویکرد ما به تحرک را متحول می کند. سفر از دست‌وپنجه نرم کردن با ترافیک تا تجربه راه‌حل‌های حمل‌ونقل یکپارچه، متصل و نوآورانه، تجسم تغییرات عمیق پیش‌رو است. انعطاف‌پذیری این صنعت، همراه با استقبال از فناوری‌های الکتریکی و خودمختار، زمینه را برای آینده‌ای پر از امکانات فراهم می‌کند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Sarwant SinghFollowingSarwant بیش از 29 سال تجربه کاری در رهبری مشارکت های مشاوره و تحول عمده با تمرکز بر آماده سازی سازمان ها برای آینده دارد. سروانت در حال حاضر به عنوان رئیس و دفتر بازرگانی ارشد با Markets and Markets همکاری می کند. تمرکز او بر روی مشاوره استراتژیک و خدمات مشاوره ای آینده نگر در بخش تحرک با تمرکز بر برق رسانی، تحرک و مدل های کسب و کار جدید است. در MnM، او همچنین یک اتاق فکر را رهبری می کند که کار تحلیل روند و آینده را انجام می دهد. او نویسنده کتابی با عنوان "روندهای جدید مگا" است که در بیش از 30 کشور فروخته شده و دو بار به چینی ترجمه شده است. قبل از پیوستن به MnM، او با گروه هندوجا به عنوان مدیر عامل تحرک Georg Simon Ohm و مدیر برنامه ریزی Interchange Mobility همکاری می کرد. در نقش دوگانه، و مسئول شتاب بخشیدن به چشم انداز Georg Simon Ohm به عنوان یک ارائه دهنده خدمات حمل و نقل پیشرو در فضای حمل و نقل تجاری بود. سروانت در هیئت مدیره ها و هیئت های مشاوره چندین سازمان حضور دارد. او در حال حاضر عضو هیئت مدیره Vasuki است، یک صندوق 30 میلیون دلاری که توسط Rothschild راه اندازی شده است که در استارت آپ های خودرو در سطح جهانی و NED در Ascenco Tyres سرمایه گذاری می کند. او را در توییتر دنبال کنید: ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any concerns relating to where and also tips on how to utilize اخبار ایران خودرو قرعه کشی, you'll be able to call us at our web page.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

렌트요금

해피카렌트카에 보유중인 차종, 가격을 확인해보세요.

온라인상담

카카오톡 상담

카카오톡으로 상담을 도와드립니다.

카카오톡 상담하기

실제차량 둘러보기

해피카렌트카의 실제 차량을 둘러보실 수 있습니다.

웹스리 수술후기

온라인예약

온라인으로 미리 상담하고 렌트예약문의해주시면 보다 편리합니다.

온라인예약안내